10 Ocak 2012 Salı

Kozzy AVM Oldies Cafe

Koozy AVM Oldies Cafe ya da Cafe Oldies. Kıyıda kuytuda kalmış bir mekan ama gerek konseptiyle gerekse mutfağıyla el altından baya ün salmış, bilinen bir mekan. Restaurant mı evet, mağaza mı evet, romantik bir yer mi evet, farklı bir büyü farklı bir tadı var. 


Menüsü ciddi anlamda çok dolu, ne ararsanız bulabilirsiniz, biz o akşamki yemeğimizi makarna ve noodle ile yedik. Ben kendi adıma alkol kullanmayan bir kişi olduğum için böyle mekanlarda menüye biraz yabancı ya da çekimser kalabiliyorum. Ama hani kimi zaman ne yediğinizin ne de içtiğinizin sizin o anki duygularınızın yanında lafı bile olmaz ya, o gece benim için öyleydi. Çok güzeldi ve hala güzelliği ve mutluluğuyla damağımda/hafızamda ki tadını koruyor.



Güzel bir mekan, güzel yemekler, eğlenceli ve bol konuşmalı bir sohbet, söylenilen şarkılara yapılan eşlik inanın sizler için de unutulmayacak anılara vesile olacaktır.

Bireysel bloguma yazdığım 2011'den hep hatırlayacaklarım... başlıklı yazımda belki bu mekanın adı yok ama Oldies Cafe'ye misafir olduğumuz 10 Haziran gecesine ait duygularının tadı var. O yüzden Oldies Cafe de benim 2011 yılından hep hatırlayacaklarım arasında kalacak. Ben muhtemelen bir daha oraya gitmeyeceğim ama sizlere tavsiye ederim. Gönül rahatlığı ile gidip hoş bir muhabbetin altına imzanınızı atabilirsiniz.


Mekan hakkında detaylı bilgiyi; Cafe Oldies web sitesinden öğrenebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder