1 Haziran 2011 Çarşamba

İncir Reçeli filminde kahvaltı yapılan yer...


Son dönemin en popüler Türk filmlerinden biri İncir Reçeli. Geçen gün izlerken filmin bir sahnesinde kahvaltı yapılan bir mekan dikkatimi çekti. Mankaradan Unkapanı, Zeyrek taraflarında bir yer olduğunu anlamıştım ama mekanı bilemedim işte. Sonrasında arkadaşlarıma sorarak öğrendim burasını; mekan Balat Pastırmacılar yokuşundaki Molla Aşkı Kültür Terasıymış.

Adres: Ayvansaray Mah. Salma Tomruk Cad. Paşahamamı Sok. No:2 Fatih İstanbul


Ben İstanbul'a döndüğümde ilk fırsatta gitmeyi planlıyorum, eğer yolunuz düşerse sizin için de iyi bir İstanbul seyri olur.

10 yorum:

  1. Bu Molla Aşkı Kültür Parkı ilk Ezel dizisi ile ünlü olmuştu sanırım. Diziyi izlerken ilk gördüğümde manzaraya vurulup neresi olduğunu ben de araştırmıştım ama yolum düşemedi henüz. Gidilip görülesi bir yer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. namideger cihangir merdivenleri gormenizi tavsiye ederim

      Sil
  2. Dün gittim kız arkadaşımla, orayı bulması bizi biraz uğraştırdı uzaktan geldiğimiz için. Ama gerçekten değdi. Çok güzeldi manzarası olsun, sunumları olsun. Tavsiye ederim herkese.

    YanıtlaSil
  3. film hangi barda geçiyor bilen var mı

    YanıtlaSil
  4. mask taksimde çok ünlü bir bar.

    YanıtlaSil
  5. Manzara açısından İstanbul'un İkinci Piyer loti' si denilebilir. Sabah, öğle, akşam renk değişimini ve muhakkak gecesini görmek lazım. Gece imar çirkinliklerini de siliyor.

    YanıtlaSil
  6. incir reçelinin çekildiği evin adresini bilen var mi8 metinin evi)

    YanıtlaSil
  7. ya bana kahvaltı hakkında fiyat verebilcek olan var mı uygunn mu 2 kişi ne kadara çıkabilirim gidicem ama fiyat konusunda tereddütüm var yardımcı olursanız sevinirim... nefret78-@hotmail.com adresine e-mail atarsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  8. ya ben bu kahvaltı fiyatı hakkında bilgi almak istiyorum kızarkadaşımla gitcem ama fiyat konusunda tereddütteyim 2 kişi ne kadar tutar yardımcı olursanız sevinirim.... nefret78-@hotmail.com adresine bu konuda e-mail atarsanız memnun olurum...

    YanıtlaSil
  9. kahvaltıda sadece TERECİ derim BENİ ANLAMAK İÇİN MUTLAKA GİDİN

    YanıtlaSil