18 Temmuz 2009 Cumartesi

Bu blog neden açıldı???

Geztiğimiz günlerde bir gezi blogu açmaya karar vermiştim, ve bu niyetle bu siteyi açtım. Tabi öncelikli bilinmesi gereken konu ben bir gezgin değil öğrenciyim, ama gidip gördüğüm yerleri nacizane buradan paylaşmak, benden daha önce gidenlerle tecrübe birikiminde buluşmak, benden sonra gidecekler içinse az da olsa ön bilgi verme amacındayım. Çünkü tecrübe paylaşımının hayatımız içinde çok önemli bir yeri olduğuna inanıyorum. Ben bir yere gitmeden önce muhakkak internette bir araştırma yapar, orada ne yapılır, ne yenilir- içilir, en kısa yoldan nasıl gidilir, en önemlisi orada vakit kaybetmemden çok en fazla verimi nasıl alabilirim onu araştırırım. Bu araştırmaları yaparken de turizm acenta vb sitelerden çok bloglardan, sosyal paylaşım ağlarından yararlanırım, çünkü onlar reklam yapmak amacından çok tecrübe ve birikim paylaşım amacındalardır. İşte ben de bu niyetle bu siteyi açmak, gezdiğim gördüğüm yerler hakkında az da olsa bilgi paylaşımında bulunmak istedim. Umarım buraya yazacaklarım sizlerin beğenilerine hitap eder ve işinize yarar. Hayatınızın her anının unutamadığınız bir tatil gecesi gibi geçmesi dileklerimle..

Saygı ve selamlarımla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder